25 juni 2009


v ä r m e b ö l j a




Bilder från Pottery Barn

Oj vilken värme vi äntligen har fått, just nu visar termometern nästan 27 grader!!! Vilken tur jag har som mest struttat runt i bikini idag och fått lite sol på min vinterbleka kropp! Men vad har hänt med mitt ihärdiga tålamod att sola? Har ju alltid kunnat ligga stilla dag efter dag och bara njuta....

Men nu har ingen ro i kroppen för att ligga stilla, kommer ständigt på nya idéer och saker att göra, så det är upp och ner från handduken som gäller :-) Kanske är det rentav för varmt eller så är jag alldeles för stressad för att koppla av?

Eller så är det bara för obekvämt? Man skulle kanske ha den urfina hängsoffan på bilden eller en schysst solstol från Pottery Barn. Kolla in deras sida här med massor av REA.

Igår hade jag besök av vänner hela dagen! Visade hur vi bor, visade våra hus, vår båtplats och sen hade vi en mysdag med lunch på byn och sen sol och bad på bryggan. Kvällen ägnade jag åt målning i badrummet.

Snart dags att hitta på ngt nytt att göra för min rastlösa själ :-)

Simma lungt!


Inga kommentarer: