21 juni 2009


å t e r h ä m t n i n g




Då var midsommar 2009 avklarad. Vi hade till en början en regnig och riktigt kall midsommarmorgon. 

Min vän G kom och vi plockade midsommarblomster och band varsin krans. Sedan blev det sill och nubbe vid lunchtid. Fler vänner kom på kvällen och det blev middag och party. Senare på kvällen blev det en sväng till bystugan och några buggturer :-)

Igår var vi nog alla lite trötta. Vi tog hand om diskberget och efter det somnade vi i soffan några timmar. Sen hälsade vi på min mor & far. Eftersom jag ska jobba idag så blev det ingen fest igår tyvärr. Men lika bra var väl det? Annars hade man nog aldrig blivit människa igen :-)

Idag skiner solen och det känns som om sommarvärmen är påväg tillbaka, härligt! Förväntar mig skönt väder till veckan!

Nu ska jag strax ta bilen till jobbet. Söndagsöppet i butiken. 

Kram


Inga kommentarer: