09 juni 2009


u t e l i v





Äntligen en dag med solsken & värme igen, som jag har längtat! Precis grillat kvällens middag, så himla skönt att kunna sköta matlagningen utomhus! Idag blir det tacobiffar, grönsaker + fetaost i folieknyten samt guacamole. Mums!

Annars har dagen gått i rasande tempo, hunnit städa hela huset från golv till tak och även terassen. Gjort några kundärenden och annat viktigt och sen hade jag en besiktningsman här precis från vårt nya försäkringsbolag. De kollar tydligen igenom hemmet så att det uppfyller deras försäkringskrav. Vi fick godkänt med vissa rekommendationer för åtgärder.

Efter maten blir det jobb hemma hos kund, har fortfarande kök som ska färdigställas samt golv som ska läggas. Även en bänkskiva som ska monteras hos en annan kund, som jag oljat in några gånger idag! 

Igår hände något annat roligt oxå, jag fick ett externt jobberbjudande! Egentligen så har jag kanske inte riktigt tid över till att jobba på annat håll men vad gör man inte för pengarnas skull? :) Samtidigt som det är skoj med variation! 

Bara drygt 1 vecka kvar till Midsommar nu, sjukt vad fort det går! Vi som planerat midsommarfest med gäster, kanske börjar bli dags att planera lite mera :)

Nu dax för middag med M!

Kram M


Inga kommentarer: