22 juni 2009


b a d r u m s d r ö m m a r





Bilder ur min inspirationsmapp, källor okända

Hittade massa fina och inspirerande bilder på olika badrum som jag av olika anledningar sparat ner i min lilla bloggmapp. 

De första bilderna kommer från en badrumsrenovering där jag gillar materialvalet och att de vågat välja plåt istället för kakel, annorlunda och snyggt. 

De övriga bilderna symboliserar mer det enkla och stilrena som jag gillar, kombinationen svart och vitt och gärna naturmaterial så som handfatet längst ner i betong. Riktigt fint.

Själv går jag nog i badrumstankar hela dagarna, dels för att vi inte kommer någonstans med badrumsrenoveringen på övervåningen i missionshuset, så istället har jag ju satt tänderna i badrummet på undervåningen istället. I brist på annat. I morgon fortsätter nog målningen där, måste bli klar med min lilla mini makeover :-)

Fått spännande samtal idag gällande ett stort projekt som är på gång, ska åka och kika på det i veckan och se om det är något vi på h.o.m.e of dalarna kan sätta tänderna i! Kul att vår annonsering ger respons.

Tjing så länge!



Inga kommentarer: