11 juni 2009



s m a k f u l l t






Bilder från Paul Masseys hem i Living Etc


De här bilderna visar den duktiga fotografen Paul Masseys nyrenoverade hem i England, bilderna kommer från Living Etc.
Tycker bilderna talar för sig själv...riktigt snyggt och smakfullt!

Igår var jag och träffade en kille som ansvarar för utbildning, uppbyggnad och inredning i butiken där jag ska jobba, supertrevlig och duktig. Jag ska tydligen bli ansvarig för den ena avdelningen och det kommer att bli en hel del att göra! Mycket jobb men roligt att lära sig nya saker och testa gränser :-)

Just nu försöker jag bara knåpa ihop tiden och få den att räcka till. Stackars M jobbar dygnet runt just nu, vardag som helg. Igår köpte jag en supersnygg pikétröja till honom i försenad födelsedagspresent, måste ju muntra upp lite ;-)

Ikväll är det "öppet hus" hos våra grannar på Jöns Andersgården, de nya ägarna öppnar för säsongen! Spännande att se!

Regnet bara vräker ner utanför fönstren, perfekt väder att sitta och jobba i. 

Kram M 


Inga kommentarer: