07 mars 2010


BADRUMMET TAR FORM


BIlder från Hafa Badrum



Hej!

Då var det söndag och morgonen har tillbringats i soffan med frukost framför Vasaloppet. Mysigt!

Måste nog erkänna att jag känner mig lite sliten idag, efter helgens vinkvällar och gårdagens partaj. Är verkligen inte van att vara ute och slira och det är tufft att inse att man blir mer sliten för varje år som går. Man tål mindre och det tar längre tid att återhämta sig :-) Det är tur att det händer så sällan. Jag har ingen ro i kroppen att vila en hel söndag, när det finns MASSOR av annat att göra.

Har precis fått "dagen efter" mat och läsk av kära M, en riktig återställare med andra ord. Gött, men samma där, tur att det inte händer så ofta. I morgon är jag tillbaka till min nyttiga vardag :-) Skönt!

Haft en riktigt trevlig helg med massa kvalitetstid med vänner, i fredags jobbade jag och efter jobbet fick jag besök av två vänner och fd kollegor från Stockholm. Det var över ett år sedan vi sågs sist så det var riktigt kul att träffas och snicksnacka över några glas vin! TACK V & S för ert besök! Såååå mysigt.

I går hade vi renoveringsdag i missionshuset, svärfar tapetserade en fondvägg med den smårutiga tapeten Elsa från Sandberg! Resultatet blev jättebra. Vi monterade duschväggar, badrumskommod m m i badrummet. Det blir verkligen superfint! :-) WC:n passade däremot inte helt perfekt, så vi får se hur vi gör med den. I veckan kommer rörmokaren och kopplar vattnet.

På kvällen åkte jag till Falun för fest med jobbtjejerna! Det blev bål, vin, spel, snacks, musik, dans och party innan vi gick vidare till utestället ÅH. Hade en riktigt trevlig kväll med massor av dans :-)

...och som sagt, idag är det seg söndag med tid för återhämtning! Imponerad över alla Vasaloppsåkare och den prestation de gjort idag. Verkar ju vara riktigt härligt väder ute, så bör nog ta en promenad och sniffa lite frisk luft.

Vi får se vad som händer!

Kram så länge

Inga kommentarer: