28 januari 2010



BAGLADY


Kan man ha för många väskor??? Jag har nog rätt många, men använder dem alldeles sällan och varierar mig alldeles för lite, har alltid en favorit som får hänga med i vått och torrt. Väskan på bilden är en typisk väska i min smak; stilren, enkel, klassisk, rymlig och svart :-)

Hittade den hos La Redoute för ett tag sedan och då var den på rea, men eftersom jag har så svårt att bestämma mig så beställde jag den inte på direkten och när jag trånat efter den en längre tid så var den helt plötsligt slutsåld eller borta.

MEN till min glädje hittade jag igen den, dock till ordinarie pris igen, vilket känns rätt mysko. Den kostar ju en del så har återigen velat fram och tillbaka om jag ska beställa den eller inte. Men så fick jag se på TV-reklamen precis att alla fått ett litet reklamblad i brevlådan idag, som heter plusset och där fanns en 25 % rabattcheck på valfri vara hos La Redoute.

Så nu känns det menat att jag ska ha väskan, bäst att ta sig i kragen och lägga på ett kol för att slutligen beställa den!

Torsdagen har annars bjudit på hemmajobb och fullspäckad dag! Önskar som vanligt att dygnet hade fler timmar...

Nu har kvällsfikat åkt i magen och nu är det dags att krypa ner, vi tänkte bläddra i lite resekataloger och drömma oss bort. I helgen är det dags att bestämma vart vi ska åka, resan blir någon gång i maj. Längtar massor efter sol och värme!

De senaste två dagarna har det toksnöat ute, har kommit flera decimeter snö och till helgen väntas kyla. Brrrrr.
Vill inte ha mera vinter nu.

Jag jobbar sent imorgon och jobbar även helg, så jag vet vad jag ska pyssla med de kommande dagarna! Hoppas min andra halva kan lägga lite krut på renoveringen i missionshuset så att det händer något. Julgranen ska slängas ut därifrån och julstjärnorna tas ner.

Ha en härlig fredag!

Kram M

1 kommentar:

Om mig sa...

super snygg väska, den skulle man vilja ha!!