17 januari 2010



SÖNDAG & SJUKSTUGA





Bilderna visar Marlene Brigers hem från Sköna Hem


Idag är det söndag och sjukstuga här.

Skulle egentligen ha jobbat idag men insåg rätt snabbt imorse att det inte var någon bra idé. Har känt mig lite konstig hela veckan men först igår kväll blev jag riktigt risig. Frossa, troligtvis feber, huvudvärk, illamående och magont. Livrädd för magsjuka! Vill INTE ha. Förhoppningsvis blir det inget allvarligt, utan går över lika snabbt igen.

Bäddade ner mig i soffan igen på förmiddagen med täcket och kikade på senaste Harry Potter-filmen.

Segt att känna sig vissen, jag som är så rastlös har egentligen ingen ro att bara vila och se på tv. Men det är väl det som krävs för att man ska friskna till!?

Har en fullspäckad vecka framför mig med jobb, frisörbesök, kick-off i sthlm, Formex-mässa och besök hos några vänner i Västerås till helgen. SÅ har verkligen varken tid eller lust att vara sjuk!

Bjuder på fina bilder från Marlene Birgers hem, lånade från Sköna Hem. Danska hem känns alltid så snygga! Det syns ganska snabbt att det är dansk inredning och smaken är fantastisk. I like! Vitt, svart,grått, rufft och skandinaviskt.

Har mängder av planer och idéer om vårt hem och vill förnya i alla vrår just nu, troligtvis är det våren som spökar och skapar suget! Vi får väl se vad tiden och budgeten tillåter... :-)

Nu ska jag kurera mig...

Håll tummarna för att jag blir frisk tills imorn!!!


Kram M

1 kommentar:

Om mig sa...

hej hoppas du känner dig bättre, ville gärna ha gått på formex man kassan tillåter ej det, jag lämnade en kommentar på din kommentar inne hos mig. Så du får läsa den där....struligt haha kram