22 januari 2010


CREATIVE FLOW





I torsdags började årets 1:a Formex på Älvsjömässan i huvudstaden! Denna gång är temat "Creative Flow". Tanken är att vi
ska åka ner under morgondagen för att ägna några timmar på plats! Fyllas med härlig inspiration :-)

Efteråt hade vi tänkt fara till M & J i Västerås men fick ikväll reda på att J blivit tokförkyld och det är inte lägligt för ett besök.
Riktigt trist eftersom vi verkligen hade sett fram emot det. Men vi har nog inga problem med att fylla tiden med andra grejer :-)
Har jobbat 2 dagar denna vecka pga förkylningen...kort men intensivt. Var toktrött idag trots att jag hade en kort dag framför mig. Kanske sviter från förkylningen fortfarande? Vill ha massor av energi och ork till tusentals saker, hoppas jag hittar det snart.

Hann iaf med lite shopping efter jobbet, blev lite plagg från Gina Tricot och en scarf från Lindex faktiskt, nästan aldrig satt min fot därinne men spanat in den via skyltfönstret och fick bara lov att ha den :-)

Sen har jag även spanat in mina blivande stövlar, något i dyraste laget, men helt klart värt varenda öre. På måndag ska de vara mina ;-)

NU, åter till fredagsmyset, som jag just nu njuter av på egen hand då sambon valde bort mitt sällskap för hockeyderby på tv.

Trevlig fredagkväll!


Kram M

Inga kommentarer: