18 januari 2010


VITAMINER




PROSIT! Kan konstatera att jag åkt på en liten förkylning och fick febern på köpet. Fasen oxå. Inte konstigt att jag inte riktigt känner igen mig själv och den ynka energi jag har just nu. Har precis sovit i några timmar i hopp om att vakna pigg och kry som en nötkärna, men kollade febern och den visade 37,8...vilket bör vara feber i min kropp.

Skulle behöva en vitaminboost med massor av bär, frukt och c-vitaminer. Får se om det blir en fruktsallad framåt kvällen.

Imorgon är det kick-off med jobbet och som vi alla har sett fram emot det. Vet fortfarande inte om jag ska eller kan följa med. Jag vill ju så gärna, och med några alvedon i kroppen, näsdukar i väskan och nässpray så kanske man orkar!? Men samtidigt så är man inte direkt på hemmaplan och kan gå hem och lägga sig om man blir för risig. Har tågresa både dit och hem och sedan en heldag med utbildning, inspiration och möten med många nya människor. Så man vill ju egentligen vara på TOPP!

jaja vi får se hur jag gör...tänker i alla fall inte ge upp än :-) Hoppet är det sista som överger en!

Nu kommer kära M hem, vi får se hur kvällen blir!

Kram från sjuklingen

Inga kommentarer: