14 maj 2009


s o m m a r l ä n g t a n


Bild från Sia 

Visst är det härligt med maj? Allt grönskar och man vet vad som komma skall. Men samtidigt så kan jag inte låta bli att längta efter den riktiga sommaren och den riktiga värmen. Även om solen har varit framme hela dagen så är det rejält kallt i luften. 

Nu på kvällskvisten visade termometern inte ens 9 grader,  brr! Men det gör ingenting för nu ska jag gosa ner mig i soffan framför andra semifinalen i Eurovision. Det var skoj att se sist, eftersom Malena och Sverige gick vidare till final.

Idag har jag äntligen jobbat med mina studier och nästan gjort klart min konceptplansch, men råkade dra några sneda streck och behöver därför göra om lite igen.

Idag klarade även min kära bror teorin för körkort, jätteskoj att han fixade det! 

Imorgon blir det butiksjobb hela dagen, ser fram emot det. Fredag och troligtvis mycket folk i butiken för att shoppa inför helgens äventyr!

Själv är jag sugen på utgång på lördag med Eurovisionfinal och Alcazar! Vi får väl se...

Nä, dags för TV!

Kram M

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Här har det faktiskt varit närapå riktig sommarvärme idag, +19! Härligt som sjutton! Visst vill man både ha vår och sommar på samma gång..

Mitt spetstyg denna gång hittade jag på Ohlssons tyger, bara 35 kr per meter :-) Andra spetstyger har jag hittat på loppis och second hand, det brukar vara rätt billigt där!