28 maj 2009


k v ä l l s r o




Då var det torsdagkväll och snart har hela veckan gått - känns som om den försvann i raketfart. Imorgon är det redan FREDAG!

Dagen har varit fullspäckad och har lite gått i vardagslyxens tecken. Jag och M har umgåtts hela dagen och hunnit med en hel del. Imorse var vi inbjudna till ett möte gällande nya reglerna om ROT-avdrag, vilket berör oss och företaget i allra högsta grad. Innan mötet bjöds vi på en härlig hotellfrukost, vilket inte direkt hör till vardagen annars. LYX! Förutom att frukosten var smarrig så var föreläsaren och mötet väldigt givande.

Sedan hann vi med att göra ett besök i Insjön och kikade i några butiker b la Clas Ohlson, Gripsholm-butiken, Iitalla-outlet. 

Efter det blev det en god lunch på Sjövillan och sedan har resten av eftermiddagen och delar av kvällen ägnats åt jobb. Vi har monterat delar av köket hos en av våra kunder.

Nu har vi precis avklarat middagen och tror att det snart är sovdags, eller snarare ska jag nog krypa ner och läsa nya numret av tidningen Lantliv som kom i brevlådan idag. Jag älskar verkligen att läsa och bläddra i tidningar och inredningsmagasin. Det är avkoppling, inspiration och kvällsro för mig. 

Sov gott!

Kram M


1 kommentar:

Om mig sa...

hello, jag tror också att vi gjort helt rätt. Ska snart lägga upp lite nya bilder på bloggen. Visst är det skönt med fredag!!!! Vi kommer ha fullt upp att fixa allt till visningen, det ska bli fint väder så någon grillning blir det säkert också. Nästa vecka ska vi på ekonomin tillsammans med Vera och Emma sova över på Häringe slott, det ska bli skoj. Det är sommarfest den 12 med boule och mat. RA kommer och går, annars är alla på kontoret kvar. Robin har blivit VA och Anders Odenbrant har blivit SA. Inreda.com har gått i konkurs, jag och Åsa ska nog försöka åka dit på lunchen och se ifall det finns ngt att fynda. Ha en super skön helg! kram linda