26 februari 2010


VÅRTECKEN




Hej!

Alltid lika härlig känsla med fredagkväll, och min jobbdag har minst sagt varit fullspäckad och gått i ett rasande tempo!

Kul för då går dagen snabbt och har samtidigt mycket roligare när det är massa shoppingsugna kunder i butiken :-) Jisses vad karlarna har spenderat idag! Imorse hade jag även "personlig styling" med en kund! Kul och det genererade i många fina plagg som fick följa med honom hem till garderoben!

Igår var jag till frisören och håret blev bra! Visade bilden på Richie och som alltid så kommer jag med nya idéer varje gång ;-) Min frisör börjar bli van. Förra gången ville jag bli mörkare och få bort det blonda, och denna gång ville jag bli blondare igen! Haha, inte riktigt klok!

Köpte med mig lite grejer hem, b la en minivolymtång som skapar fantastisk volym i håret! Volumini heter den! Både söt, billig, praktisk och effektiv. Det gillar vi! Ska även slå till och köpa den lilla plattången i samma serie!

Efter en runda på byn så fick jag även med mig lite fina vårtecken hem! Tulpaner i många fina färger och pärlhyacinter! Sedan tidigare så står även körsbärskvistar härhemma och blommar :-) Är det snö ute så får man se till att vårpiffa hemma och omge sig av vackra saker! Blommor är verkligen ett enkelt medel att använda sig av för att skapa stämning och lite lyx i vardagen!

Fick världens godaste middag när jag kom hem, och nu lyssnar jag på Melissa Horn, hon är riktigt bra och gör skön musik!
Strax dags att sova, tänkte lägga mig på spikmattan ett tag för att varva ner och försäkra mig om en god natts sömn :-)

I morgon bitti kallar jobbet!

Hoppas ni har en skön fredagkväll!

Kram M

Inga kommentarer: