25 februari 2010


HÅRINSPIRATION


Torsdag, "ledig dag", 25:e, löning, uppehåll och till och med lite sol, snart fredag och helg - med andra ord en riktigt bra dag!

Om en timma sitter jag hos frisören, och jag har googlat runt lite för att hitta inspiration eller idéer för vad vi ska hitta på idag! Men som jag sa tidigare så brukar det alltid sluta med blonda slingor på ett eller annat sätt och knappt ngn klippning :-)

Hittade denna bild på Nicole Richie som alltid brukar vara snygg i håret! Gillar både frisyren och de fräscha, blonda slingorna! Just nu har jag en något mörkare nyans i håret, och mörkare underhår. Ska nog mixa upp det med ljusare slingor igen - vi går ju ändå mot ljusare tider och sommar! och det är nog bara att inse att jag nog aldrig mer kommer att bli mörkhårig. Dessutom sägs det ju att blondiner har roligare ;-)

Behöver även köpa lite hårvårdsprodukter och annat bra att ha, är verkligen såld på allt vad krämer - smink och stylingprodukter heter! Tror verkligen på allt och att minsta lilla grej funkar! Haha, kan lätt bli lite dyrt då.

Förresten, hann se sista perioden av hockeyn imorse. Tyvärr så förlorade sverige mot slovakerna och vi är ute ur OS-turneringen! Mindre bra. Men däremot tog vi ju OS-guld igår i herrarnas stafett :-) Så skidåkarna håller ställningarna!

Ha en bra torsdag!

Kram M

1 kommentar:

Om mig sa...

hur gick det hos frisören? ska själv gå och fixa slingor på fredag, ser för taskig ut i håret....ser fram emot att få se vad ni gjort i missionshuset. Grattis i efterskott på Maria dagen! krm