24 februari 2010




bild från Bo Bedre


Idag är det onsdag, dagen har bjudit på fantastiskt vinterväder med strålande solsken!

Kanske något i det kallaste laget tidigt imorse men vad gör det när himlen är klarblå och solen skiner? :-) Märkte även att det blev ljust riktigt tidigt på morgonen, underbar känsla och ett tecken på att våren ändå är på gång inom en rimligt tid.

Landade hemma för två timmar sen och har sedan dess ätit middag och nu hamnat i tv-soffan framför OS. Sverige leder stafetten och vi håller självklart tummarna för guld :-) Heja Heja!!!

Vilket OS den svenska skidtruppen gjort, de är verkligen superduktiga!

Kära M ska vara uppe hela natten/morgonen för att kolla in olika hockeymatcher. Själv tänkte jag strax krypa ner och sova, kanske finns det en möjlighet att jag vaknar tidigt imorgon och kan kolla matchen mellan Sverige-Slovakien kl 06.00.

I morgon har jag en "ledig" dag men jobbar då på hemmaplan istället. Ska även lyxa till dagen med ett frisörbesök! Det är verkligen på tiden, har försökt hitta inspirationsbilder att ta med mig för att visa hur jag vill ha det. Men det är alltid lika svårt med hår, frisyrer och hårfärg! Men det brukar sluta med blonda slingor och så lite klippning som möjligt ;-) Feg som man är!

Igår beställde vi klart alla badrumsdetaljer till badrummet i missionshuset. Duschväggar, blandare, wc, handfat, belysning! Jag tror resultatet kommer att bli riktigt bra! Ska även leta på en tvättmaskin.

Hittade bilen ovan på Bo Bedre och tycker om enkelheten och ruffheten i bilden. Kombinationen mellan vitt och grå betong! Riktigt snyggt! Dessutom en annorlunda och fin detallj med fototapeten/fotografiet på väggen! Me like :-)

Näää nu måste jag lägga datorn åt sidan och heja på Sverige! Guldet är nära :-)


Inga kommentarer: