23 februari 2010


FÖR MYCKET SNÖ, FÖR LITE VILA



Hej Tisdag!

Idag är det ingen bra dag. Kan inte riktigt sätta fingret på orsaken men troligtvis finns det flera anledningar till att jag känner så. Är nog bara lite vintertrött. Man har väl rätt att känna så ibland, antar jag.

Som de flesta andra så är jag sjukt trött på denna vinter med meterhöga snödrivor och kyliga dagar. Nu räcker det! VÅREN vart gömmer du dig? Behöver massa sol och värme för att tina upp igen :-)

Har som tur är en ledig dag idag, så jag tillåter mig själv att slippa alla "måsten" och bara vara och vila upp mig!


Nu ska jag ta en kopp med rykande varmt citronvatten och bläddra i några inredningsmagasin för inspiration!

Egentid är guld värd ibland :-)


1 kommentar:

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Ska bli spännande att se vad ni hittar på med missionshuset, det är så vackert!
Tapeten Elsa är en av mina favoriter, planerar att ha den i rosa och blått i barnens rum!

Hoppas du känner dig bättre snart och att våren får komma på riktigt!

Kram M