11 februari 2010


LEDIG TORSDAG





Hej soliga TORSDAG!

Ja, idag är det torsdag & jag har en "ledig" dag från mitt ena jobb! Behöver det, då jag hade en riktigt dålig dag igår med alldeles för mycket att göra och styra upp.

Haft lite sovmorgon men annars har förmiddagen ägnats åt papper, fakturor och företagsrelaterat. Har även hunnit med hemmapysslet, disk, plock, lite städ och fix! Skönt att hade gjort inför helgen!

Solen skiner ute och det är strålande vinterväder :-) Lovely! Såna här dagar borde man BARA vara utomhus & njuta!
Ska göra lite ärenden på byn idag, både privata och jobbrelaterade.

Sen blir det besök och fika hemma hos M & N. Det är alldeles för sällan vi ses, fast vi bor så nära varandra! Så äntligen blir det av :-) Borde ta en promenad dit och njuta av solen!

På Söndag är det Alla Hjärtans Dag för den som glömt! Jag jobbar hela helgen, men ska självklart fira på något sätt på söndag! Det får bli kramar, geléhjärtan och massa kvalitetstid tillsammans med min älskling! Kanske bio & middag ute vore något efter jobbet!?

Vi får se!

Idag ska jag i alla fall handla lite godishjärtan & bjuda söta små själar på! :-)


Kram M


1 kommentar:

Maria sa...

Tack för att du kom! Kändes som igår när vi äntligen fick ses! Vi får dock bättra oss men nu har jag beställt tapeter så snart blir det visning:)
KRAM