27 maj 2010


TORSDAG & NYA TAG


Klänning från Sisters



Torsdag & dags för nya tag!

Vaknat upp till solsken och sitter just nu och äter frukost i missionshuset, ja vi bor fortfarande kvar här. Var upp till hus nr 1 igår kväll och kollade läget och de har kommit ganska långt, fyllnadsmassor är på plats, träd är borta och tomten börjar få sin rätta form även om det mesta består av jord och grus :-) Idag kopplas reningsverket in. Så nu är det nära!

Idag väntar en långdag i butiken, ikväll har alla butiker i stan öppet lite längre, fram till 21.00. Så det är verkligen läge för shopping nu när lönen kommit & vi har 20 % rabatt på allt HELA dagen :-) Så kika in om du har vägarna förbi!

På bilden är det en nyinkommen söt klänning, finns både i svart och beige. Helt klart en favorit nu till sommaren!

Sjukt trött annars, så det ska bli riktigt skönt med kort fredag och ledig helg. Har tusen saker att göra men ska bli skönt att få pyssla lite och fixa tomterna och framförallt vara utomhus i friska luften. Blir inte så mkt av den varan när man jobbar så länge om dagarna. Träning, vad är det? Haha...ja den lyser verkligen med sin frånvaro just nu.

Ååh, en sak till...har lyckats tappa bort mitt Statoil-kort, brukar använda det vid tankning eller parkering och igår hittade jag det inte och fick springa och lägga i pengar i automaten hela tiden, då det endast går att betala för 4 timmar åt gången. Har nu spärrat kortet och inväntar nytt nästa vecka. Så nu är det bara att skramla ihop mynt eller hitta en ny parkering!

Nu ska jag dricka en till kopp kaffe, lacka naglarna, lägga till lite nya låtar i spotify som vi kan poppa i butiken idag!

Hoppas du får en riktigt bra Torsdag, för det tänker jag ha!

Kram M

1 kommentar:

Om mig sa...

Super söt klänning, den vill jag ha!!!! ska ut och kika lite i kväll, vem vet jag kanske kommer hem med en sån : ) kram