04 maj 2010


NEDRÄKNING MED GODA GREJER




Hej på er!

Idag är det tisdag & jag ha en "ledig dag" igen. Synd att vädret lyckas visa sig från sin allra sämsta sida bara. SNÖ, SNÖ, SNÖ!
Vad hände med våren och alla vårkänslor? Usch idag känns det inte alls vårigt och mysigt, men förhoppningsvis går det över illa kvickt och som tur är så reser vi mot värmen om 9 dagar!!!! :-) ÅÅÅH vad härligt!

Igår inhandlade jag en ny bikini och idag har jag tagit en dusch med gott sällskap av goda favoritprodukter från The Body Shop! Sweet lemon skrubben som skrubbar en ren och len och jordgubbslotion som doftar gudomligt gott. Senast fick jag jordgubbskrämen på burk i rabatt så gjorde ett försök att prova den men tycker ändå att gelén i pumpflaskan är bättre, den är lättare i konsistensen och svalkar samtidigt, perfekt att ha med sig på solresan!

Spanar oxå in Airshop-katalogen för ev beställning på flighten dit eller hem! Finns en hel del bra grejer som man kan fynda!

Idag har jag även fått sällskap av en ledig sambo, som alltid är lika aktiv. Under tiden jag tränade och tog en dusch så har han gjutit ett extra lager betong på hallgolvet i missionshuset. Jag var inte direkt nöjd över det första resultatet så vi får göra om- och göra rätt!

Just nu brummar det för fullt här utanför fönstret, har en stor lastbil som levererar vårt minireningsverk. Det låter litet på namnet men det ser enormt ut! Tur att det ska grävas ner i marken så att det inte syns så bra :-) Grävkillarna verkar dock dröja lite, men det verkar som om vi i alla fall har det klart tills vi kommer hem från semestern.

Vill ha det gjort NU, men får väl lugna mig lite och gilla läget. Bättre sent än aldrig ;-)

Dagen idag bjuder på lite deklarationsarbete, har ju fördelen att ha förlängd tid på inlämningen via vår revisor, men det ska ju ändå lämnas in så snart det går. Sen blir det troligtvis lite shopping i det trista vädret. Ska inhandla badrumsbelysning, present, resväska, ev skor, matta, vattenfast mascara och lite annat smått och gott. Lite solkräm kommer kanske oxå att behövas!

Det blir nog en fullspäckad dag!

Skickar en tanke till Pappa, som väntar på viktiga svar idag! Håller alla tummar och tår för dig!

Önskar alla en bra dag!

Kram M

Inga kommentarer: