01 april 2009


1:a April = solig vårdag




Idag är det 1:a April med risk för att bli lurad :) men än så länge har jag nog klarat mig...

Passar på att skriva några rader när jag sitter några minuter framför datorn. 

Veckan har varit fullspäckad hittills och jag är ovanligt trött för tillfället. vet inte vad det beror på men hoppas att min energi kommer tillbaka bums nu när vårsolen skiner och vädret är ljuvligt ute. 

I måndags jobbade jag i butik hela dagen, efteråt blev det grekiskt med M, C, H och min bror. Åt smarrigt grillspett som kändes riktigt gott och somrigt. 

Både igår och idag har vi varit ute och jobbat på ett mindre uppdrag och idag har det varit bästa tänkbara väder. Klarblå himmel och solsken vid Siljan. Lovely!

Renoveringen fortsätter sakta men säkert, det blir några kvällar då och då. Håller just nu på att vitmåla golvsocklar, hyllplan och köksluckor. Målet är att vara klara i slutet av maj, början av juni om allt går som det ska.

Nu blir det en kvällspromenad!

Kram M



Inga kommentarer: