22 april 2009


s v a r t - v i t t


          

Hittade denna svart-vita bild i min bloggmapp, den kommer från Plaza Interiör tror jag, vet att jag sparat tidningen detta hem var med i en gång i tiden och jag kan fortfarande plocka fram den och inspireras av detta hem.

Anledningen att jag tar med den här är för att vår renovering går i mycket vitt och kommer att ha svarta detaljer. M vill även måla vår gamla trappa svart men jag är inte riktigt lika säker på den saken. 

Härhemma har vi fullt upp, de senaste dagarna har ägnats på tomten. Har krattat, eldat löv, klippt buskar och fällt träd. Allt för att förbereda inför våren! Hittade både vitsippor, smultronplantor och annat grönt under lövtäcket :-)

Hade dessutom räknat med att hinna med MASSOR i veckan eftersom jag är ledig MEN planerna ändrades lite och våra söta kissekatter kom och hälsade på. De är verkligen helt underbara och fortfarande som våra små barn men samtidigt så är de jobbiga eftersom de hela tiden vill ha uppmärksamhet, gå ut stup i kvarten (innekatter) och jag får inte mycket gjort.

Nu ska jag strax träffa min vän C och lilla hunden Albin. Blir ett besök till den lokala inredningsbutiken i byn och sen en fika på "stan" :-)

Kram M

Inga kommentarer: