16 april 2009


l ä n g t a r  b o r t



bilder lånade från internet, minns ej källa

Visar lite somriga bilder som för mig representerar semester, sol, värme, bad och avkoppling. Att komma bort en stund...

Jag längtar något helt enormt efter en utlandssemester, hoppas det kan bli verklighet snart? Under tiden drömmer jag mig bort med hjälp av resmålsbilder, gamla semesterbilder och resesajter. 

När vår renovering väl är klar och rodd i land så har vi lovat varandra att ta en välbehövlig semester. Men vi får väl se hur ekonomin ser ut då, som alla vet så är det inte gratis att renovera även om vi gör det mesta på egen hand. 

Åter till verkligheten!

Har landat i soffan efter en lång dag på jobbet. Skönt! Jag ägnar lite tid att kika runt på nätet samtidigt som M spelar PS3.

Vilar ömmande ben och fötter och ett trött huvud. Man somnar verkligen ovaggad så fort huvudet sjunkit ner på kudden :-) Och det börjar nog bli dags för det snart... 

Både jag och M kom hem efter 20-snåret ikväll, som tur var hade vi redan igår lagat två tacopajer så kvällsmaten var räddad. Känns bara lite galet att fortfarande sitta vid bordet strax efter nio på kvällen och äta middag. 

Imorgon är det fredag! Då väntar jobb och sen väntar förhoppningsvis en god middag, en glad sambo och en stund i soffan framför teven. Helgen ska som vanligt ägnas åt renovering. Har jag tur så har våra färgbutiken fått in allt material så att vi kan börja behandla golven :-)

Nu väntar kudden...
SOV GOTT!

Kram Maria

Inga kommentarer: