06 juni 2010

GRATTIS ÄLSKLING



Bild från Vimsa Dekor


Den 6 juni är ingen VANLIG dag, det är min älsklings födelsedag & dessutom är det Sveriges Nationaldag. Alltså en dag helt klart värd att fira! GRATTIS ÄLSKLING!

Vi tog en lång sovmorgon imorse efter gårdagkvällens bravader i stan på Falukalaset, i och för sig så var vi städade och lugna men det verkar inte hjälpas dagen efter, för man känner sig totalt överkörd och bakis trots att man inte druckit något. Måste väl vara åldern? Och vaknade M dessutom upp, 1 år äldre ;-)

Dagen har annars bjudit på ledighet (tack snälla L som tog min söndag på jobbet) så att jag kunde umgås med M, baka tårta och bjuda på fika idag. M har blivit riktigt uppvaktad på sin dag med många samtal, kramar, fina presenter och han fick även äran att bli gudfar till lilla Charlie. Han verkar helnöjd med dagen.

Kvällen har vi ägnat åt att lägga marksten på tomten och har precis avrundat med en god middag.

Nationaldagsfirandet har vi nog inte märkt så mycket av, men vi har i alla fall ätit jordgubbstårta & njutit av den svenska sommaren!

Nu ska jag umgås med min 32-åring!

Sov Sött!

Kram M

Inga kommentarer: