17 november 2009


DÖRRSTOPP



Både snygga & smarta är dörrstoppen jag köpt från den fina inredningsbutiken Village. En bra butik med fina presenter, fiffiga lösningar och snygga inredningsdetaljer! 

Skoj att den öppnat i Falun och mitt emot butiken där jag jobbar! Just nu har Village pyntat hela butiken med jul och man kan bara gotta sig i allt fint. Har spanat in några julstjärnor som kanske ska få följa med mig hem snart :-)

Det är även påväg att bli jul i vår butik och i veckan ska det skyltas ny kampanj med paket och liknande, men den STORA nyheten och julklappen är vår nya modell för Brothers, en svensk idrottsstjärna med internationell karriär och självklart supersnygg :-) The breaking news släpps först nu på torsdag den 19/11, då det är premiär och troligtvis kommer den att få rätt mycket uppmärksamhet i media och press. SÅ håll ögonen öppna!

"Ledig dag" idag med allt vad det innebär i jobbväg ;-) Här finns det en hel del att fixa och beta av på to-do listan, så det gäller att ha tempo redan nu på morgonkvisten. Några koppar kaffe så är jag i full gång! 

Ikväll ska vi gjuta betonggolv i hallen i vårt missionshus, ser fram emot det! Hoppas det går som vi vill och att det blir lika snyggt som jag önskar. Galna jag har nämligen bestämt att vi ska ha betonggolv som färdig yta i hallen :-)

Nä nu kickar vi igång denna tisdag! 

Må så gott.

Kram M

Inga kommentarer: