11 februari 2009


vardagslyx eller gåva


jag gillar småsaker som ger lite lyx & glamour i vardagen. man bör unna sig lite sånt då och då. annars närmar sig ju alla hjärtans dag med stormsteg, du kanske rent av får en liten present?

jag fullkomligt älskar min nya body lotion (wild strawberry/smultron) från härliga björk & berries. kolla in deras sida!

deras produkter är helt fantastiska! dels är allt gjort på ingredienser och dofter från naturen och sen har de ju även oemotståndliga förpackningar.

du hittar numera deras sortiment både på åhléns och kicks eller direkt via deras webbshop. jag vet att de även har ett alldeles eget doftdesigncenter i högbo bruk, sandviken dit jag gärna tar en tur snart. 

missa heller inte deras specialerbjudande "wild strawberry special gift", ett helt kit med smultrondoftande produkter.



förutom dessa godingar så är en annan av mina favoriter den rosa, svalkande och väldoftande jordgubbskrämen från the body shop, även den en oslagbar favorit!


det landar oxå en sprillans ny doft på parfymhyllorna i veckan, "fresh blossom" från dkny. för den som gillar de tidigare be delicious-dofterna kommer nog inte att bli besviken på denna. hört från säkra källor att den ska lukta somrigt och fräscht.



till sist en annan favorit, produkterna från masion belle/isabella smith. underbara städmedel, diskmedel, tvättmedel och sköljmedel. miljövänligt så klart! du hittar dom bland annat hos cosas eller cestlavie.





1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, har du haft spenderarbyxorna på dig?
Hihi!
Men produkterna låter helt ljuvliga när du beskriver... man blir allt lite sugen!