25 februari 2009


förkylningstider



                         foto: Snirkla

det råder förkylningstider och peppar peppar så har jag klarat mig lääänge. 

men nu verkar den även hittat till min kropp och har både halsont och feber. redan tidigt imorse hällde jag i mig ett glas c-vitamin, en kopp varmt te med honung och två koppar kaffe. vi får se om det hjälper...

även M har åkt på en rejäl förkylning, så vi båda går på halvfart just nu och det blir inte så mycket gjort, vare sig härhemma eller med renoveringen. 

igår orkade vi inte åka och storhandla och heller inte baka semlor så vi pallrade oss iväg till det lokala kaféet och köpte oss en varsin semla, sen blev det soffan.

kikade in hos snirkla och hittade ett härligt erbjudande! köp minst 2 st teer från kusmi och få en superfin termos på köpet! passar ju perfekt i dessa förkylningstider.

kram M




Inga kommentarer: