19 februari 2009


intensiv vecka

bild från sia

torsdag den 19 februari idag, vad veckorna och månaderna springer iväg. men det får gärna fortsätta så för min del, så att vi kommer närmare våren snart!

denna veckan är verkligen intensiv. det blir långa dar med mycket jobb men det är samtidigt skönt att ha full rulle runtomkring. me like!

inte lika ont i fossingarna eller ryggen utan har nog redan vant mig vid kombinationen; ett stående jobb på betonggolv.

igår kväll när jag kom hem låg det ett fint paket och väntade på mig, gissa vad det var? jo, kakfatet som jag vann så klart! som snälla Malin skickade till mig! bilder kommer...

nu dricker jag mitt morgonkaffe & ska strax ge mig iväg!

hoppas du får en härlig torsdag!

kram M


1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Så bra att paketet har kommit fram, man blir alltid lite orolig när man skickar i väg det.

Hoppas du blev nöjd....tyvärr var det ingen höjdar inslagning...men men det är ju innehållet som är viktigast :)

Kram Kram Malin