22 januari 2009


Vårlökar & Lantliv





 
gissa vad som låg i brevlådan idag, ett nytt nummer av min favorittidning lantliv!
den kan verkligen förgylla hela min dag!
 
detta nummer var fullmatat med underbara repotage och inredningsinspiration.
kan sitta en låååång stund med en kopp kaffe och bara bläddra, läsa & drömma mig bort till alla fina hem och miljöer :)

Om du ännu inte läst tidningen, köp den NU

bara tvungen att visa några bilder och repotage från tidningen, bild 1 visar inredaren Linda Dannvins snygga hem i London, bild 2 visar sovrumsinspiration i svart & vitt och bild 3 visar modebilder med ekologiskt tema, spana in den fantastiska handgjorda keramiken av Carin Nordling/Blås & Knåda.  

idag har jag hunnit med massor och även en promenad i solen, skönt! om jag inte sagt det tidigare, så har granarna nu åkt ut och ersatts av vårlökar.

ha en skön torsdag! 


kram M

Inga kommentarer: