16 januari 2009

rosa rosa rosa







jag älskar ju vitt som nog alla vet vid det här laget :) men är också väldigt svag för rosa, speciellt i ljusa toner.

har även en känsla av att mitt hem i vår kommer att innehålla mycket rosa! har redan slängt i alla ljusrosa/puderrosa kuddar i soffan & ska köpa en fin ljusrosa blomma eller snittblommor till bordet!

jag skulle även vilja ha ett rosa rum där väggarna är rosa, spana in bilden på den rosarutiga tapeten "elsa" från sandberg! visst är den fin?

får nog nöja mig med att drömma om det mesta som är rosa, i alla fall större detaljer. kanske får man en dotter en dag...och då är det ju alldeles uppenbart vilken som ska bli "hennes" färg ;)

idag är det fredag mina vänner, skönt!

önskar dig en trevlig & rosaskimrande kväll!


kram M
.

bilder överst från vänster:

1.inspirationsbild från mimou, 2. ballerinaskor från la redoute, 3. tapet "elsa" från sanberg, 4. lyktor & vaser från cult design, 5. inspiration från greengate, 6. böcker från bookbinders, 7. inspiration från cult design, 8. vas från ikea

Inga kommentarer: