23 januari 2009


helgpyssel



i helgen ska jag äntligen köpa skiva, griffeltavelfärg & kritor så skapa min efterlängtade "anslagstavla/kom-i-håg vägg"!

eftersom jag är rätt glömsk av mig så kommer väggen bli perfekt!
den kommer förhoppningsvis hjälpa mig komma i håg inköp, viktiga saker att göra & kanske fungera som kalender eller receptplank?

idag har jag hälsat på min sambos morfar som åkt på en hjärtinfarkt & nu ligger på sjukhus :( mindre roligt men han är verkligen en glädjespridare och fantastiskt pigg för sina 82 år! 

har precis slängt ihop en smarrig ceasarsallad som vi ska äta innan det är hockeyderby ikväll på tv, leksand möter mora!

ska hem till svärföräldrarna med salladen och kolla matchen, här ska hejas!!! men oxå zappas mellan, måste ju se några glimtar från kvällens "lets dance"!

ha en mysig fredagkväll!

kram M




Inga kommentarer: