05 december 2008

fredag 5 december


skönt med fredag & helg igen! på söndag är det 2:a advent oxå.

i eftermiddag ska jag uträtta lite ärenden, b la systembolaget för helgens vin :-) ett besök hos revisorn & sen till frisören. det är verkligen lyx att slå sig ner i frisörstolen, bli ompysslad, bläddra i tidningar och bara snicksnacka.

har inga direkta planer för helgen, fredagkvällen är vigd åt god mat, vin & idol med min karl.

jag börjar nästan bli säker på att duktiga kevin kommer vinna hela tjottabalongen!

imorgon är jag sugen på att gå på en julmarknad & på kvällen är vi bjudna bort på middag.

dagens inspirationsbiler är hämtade från en grymt mysig miljö och hem i val d'isere. trots att jag älskar ett vita hem så kan jag inte låta bli att älska det här. och trots att jag tycker att sverige & faluröda hus med vita knutar hör till julen så drömmer jag mig just nu bort till en jul i denna vackra fjällmiljö.

ha en underbart skön & rolig fredag!



Inga kommentarer: