08 december 2008

8 december


bilder från bo bedre

just nu är det lussebak härhemma! det luktar jul i hela huset.
annars njuter jag bara av min lugna, sköna dag. inte sovit särskilt bra på länge så imorse somnade jag om med täcket i soffan framför nyhetsmorgon, superskönt :-)

imorgon ska jag jobba, nytt jobb på all sätt. både arbetsplatsen, kollegorna & arbetsuppgiften. ska bli spännande! just nu letar jag efter något att ha på mig (i sista stund som a l l t i d)

idag blir det härlig inspiration från ett vitt & stilrent hem!

gillar den snygga stjärnan i fönstret, all fönsterdekoration, det vita i kombination med renfällen & fina paket. även blomdekorationen är annorlunda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för de fina orden!
Lycka till på jobbet nu! det fixar ju du.
Snön var bara här nån dag. Nu är det grått och regnar till och från hela tiden.
Ha det bra!
så roligt att läsa och inspireras på din blogg. kollar in här varje dag!