22 december 2008

22 december - dan före dan före dopparedan



nu är det bara 2 dagar kvar till självaste julafton!

härhemma har vi precis bakat eget julgodis - igen! måste ju se till att alla får smaka :) men oj vad mycket jobb det är när man väl sätter igång med knäck och kola, framförallt mycket disk efteråt.

imorgon ska jag tända en morgonbrasa, ge mig ut & plocka lite granris, öppna spisen ska dekoreras, ska köpa nya hyacinter, en eller flera mistlar & ska givetvis hinna med att inhandla lite mat och dryck för julen :)

ska även plocka lite extra granris till dukningen på julafton! hittade två inspirationsbilder på fina dukningar, en i julens färger & den andra lite mer enkel och vit. min kommer nog att bli en blanding av både men mycket vitt´, mycket granris & många ljus :)

hoppas du hinner njuta mitt i julstöket, det gör i alla fall jag!

1 kommentar:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilka härliga inspirationsbilder! Går att omsätta till en nyårsdukning...

God fortsättning!//Tina