04 december 2008

4 december - önskelista



snälla tomten, i år önskar jag mig mera tid & mera pengar...

ja visst vore det bra om man kunde önska sig mer tid & obegränsat med pengar?

det börjar bli dags att knåpa ihop en liten önskelista till tomten, oavsett om man är barn eller vuxen så får man säkert någon liten julklapp i år...om man varit snäll.

i mitt fall så önskar jag mig egentligen ingenting förutom en vit, lugn & skön jul tillsammans med nära & kära.

jag tycker bäst om att ge klappar, älskar letandet, inslagning i fina paket & sedan se uttrycket i personen som får julklappen, som förhoppningsvis blir glad :-)
har du barn så kan jag tänka mig att de har en låååååång lista med önskningar? och förväntan inför julen & tomtens besök. många kanske har en julkalender hemma där barnet får en liten klapp varje dag?

jag hade gärna haft denna snygga svarta kalender hemma hos mig med massa söta paket i.

Inga kommentarer: