20 augusti 2010

SKÖNA FREDAG




Ja då kära vänner är det ÄNTLIGEN FREDAG! Åh vad skönt. Känner mig som kissen på bilden, nöjd och belåten :-)

Fick sluta tidigare för chefen idag så tog en snabbvända på stan och sen slängde jag mig in i bilen och körde hem i ösregnet.
Väl hemma plockade jag ihop, bäddade rent sängen, tände en brasa i kaminen och lade vinet på kylning :-)

Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten! Ska kocka en smarrig lax-middag, dricka ett vin som vi tog med oss hem från vår semester på Rhodos (vinet blev en riktig favorit och finns inte härhemma i Sverige).

Haft en riktigt bra vecka på jobbet med en massa nyheter, hösten för med sig något nytt och fräscht och kommer med en hel del förändringar...

Nu ser det faktiskt ut som om regnet har upphört och det börjar ljusna igen, det kanske blir bra väder ihelgen??? Min lediga helg och det ska verkligen bli superskönt (oavsett väder). Ledighet känns lyxigt!

Nu väntar jag på att min darling ska komma hem och bli lite överraskad, för han vet inte att jag slutat tidigare och tror att jag fick lov att jobba över idag ;-) hihi!

Njut av fredagkvällen allesammans!

Kram M


Inga kommentarer: