09 augusti 2010


MONDAY




Hej Måndag!

Ny dag, Ny vecka & dessutom första jobbdagen efter semestern! Känns faktiskt helt okej. Börjar om 2 timmar och har med andra ord en kort dag och mjukstart på veckan. Ute står regnet som spön i backen och det känns faktiskt lite höstigt, men på nåt konstigt vis så gillar jag det och längtar lite till hösten.

Ska bli spännande att komma tillbaka till butiken och se alla höstnyheter som dykt upp och även träffa tjejerna så klart! :-)
På mig idag har jag en superskön tunika från just Sisters, samma som modellen till vänster på bilden har på sig. Till det har jag ett par blåjeans och ett par svarta kilklackar. Enkelt & bekvämt.

Imorse blev det lite sovmorgon och efter det en promenad i regnet, rätt skönt att gå i duggregn! Sen frukost och nu fix fram tills att jag ska sticka till jobbet.

Skönt att komma in i vardagen igen och i alla rutiner, gillar struktur och ordning och reda, så det känns riktigt bra! Ny start på många sätt :-)

Hoppas du får en skön måndag i regnet!

Inga kommentarer: