28 augusti 2009


F O R M E X





Fredag kväll, klockan slår snart 23.00 och både jag & M är toktrötta efter en lång vecka. När jag kom hem från jobbet så lagade vi en supersmarrig lax - och kräftsoppa med hummerfond och åt ett gott bröd till. Smarrigt värre!

Just nu vräker regnet ner utanför fönstren och inser att mina blommor därute blir dränkta för tusende gången denna sommar. Jisses vad det regnar och har regnat...kan inte fatta att det inte finns ngt stopp på det!?

Imorgon blir det en dagstur till Stockholm för ett besök på Formex-mässan! ÅH, ser verkligen fram emot det. Som jag läääängtat efter att få besöka den och nu äntligen är det dags! Ska ta god tid på mig och bara strosa runt och kika på allt fint och hitta massor av inspiration...

Snälla Linda, tar mitt jobbpass imorgon så att jag kan åka ner och ha en heldag med inredning :) Tack!

Nu väntar min sköna kudde :)

Go'natt!

Kram M

Inga kommentarer: