19 juli 2009


s ö n d a g s m y s



bild från Tine K Home


Hej!

Inläggen blir färre och mer sällsynta nu under sommaren. Dels för att tiden inte räcker till för att sitta framför datorn och sedan hinner jag heller inte fota tillräckligt mycket för att publicera här.

Idag är det söndag, har jobbat hela dagen vilket gått bra och efter det var jag till vårt missionshus en sväng för att kolla läget, det är lite stiltje där just nu eftersom det inte finns någon tid över för renovering. Synd eftersom vi gärna vill hyra ut till vecka 31. Svärfar har i alla fall erbjudit sig att hjälpa till med målningen under sin semester, snällt va?

Nu slappar vi i soffan framför "Walk the Line" , filmen om Johnny Cash. Verkar hur bra som helst och jag har alltid velat se den. Med mig i soffan har jag ett glas whiskey, inte direkt någon favorit men det är en dunderkur för min onda hals :-)

Annars går tiden superfort nu, förra veckan var det mest jobb i butiken. Skoj men mycket att göra och hektiskt. Hade några dagar ledigt och hann med tjejkvällen som blev mycket lyckad! Middag, vin och mys på restaurang och lyssnade på ett av våra lokala band som är superduktiga! Sen blev det partytält med "The Poodles" och sen blev det utestället med Björn Rosenström, så vi hann med en hel krogrunda tillslut :-) Mellan ställena hann vi åka några svarttaxis oxå!

Dagen efter så hamnade alla nere på bryggan vid mitt båthus och vi solade och badade hela dagen, L:s lilla dotter var oxå med ett tag. Blev inget dopp för min del men däremot blev det massa tjejsnack, jordgubbar, chips, pizza och annan bakfyllemat.

I veckan väntar jobb, räknar med lååånga dagar men samtidigt är det superkul! På fredag är jag ledig, då blir det ev IKEA.
På lördag är vi bjudna på dop men då jobbar jag, däremot hinner jag nog gå på festen på kvällen :-) Söndagen är oxå ledig. LYX! 

Nu fortsätter filmen och söndagsmys!

Kram Kram 



Inga kommentarer: