07 juli 2009


f u l l  r u l l e





Det har gått några dagar sedan jag kikade in på bloggen, tiden har inte riktigt räckt till för att sitta framför datorn. 

Lägger mina sista krafter på detta inlägg innan det är dags att stupa i säng. Dödstrött idag, måste bero på vädret.

Dagarna har varit kantade med jobb både hos andra och hos oss själva så klart. Minsta lilla lediga stund fylls rätt snabbt med renovering.

Vi har avslutat ett jobb hos kund, både staket och all målning är klart och alla parter är nöjda med resultatet. Var på IKEA i helgen, dels i kundärende men även för att köpa kök till oss själva. Har äntligen rensat ut ett av rummen nere i Siljansros som nu ska bli ett litet kök. Illa nog så glömde vi ett av skåpen så det blir ett återbesök eller så skickar vi ngn att hämta det.

Idag har vi satt nya foder och monterat socklar, skrapat gammal färg och jag har så gott som färdigmålat badrummet. Hittade även blomlådor i Mora idag så nu har jag planterat blommor! Lådorna ramade in huset och gjorde det mer ombonat :)

Längtar efter att lägga fler timmar där och få se resultat. Torsdag + Fredag får bli renoveringsdagar!

Imorgon väntar Bingsjöstämman. Hoppas på fint väder och uppehåll och en massa fiolmusik så klart!

Kram M


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilken söt blogg jag hittade här :-) Hoppas allt är fint med dig.

Krams!