01 juli 2009



S h o p p i n g b e g ä r






 Allt från Asos.com

Du har väl inte missat att kolla in ASOS? Där finns massor av snygga kläder, skor, smycken, väskor och annat som skapar "vill ha-begär". Har plockat ut några av godbitarna och några av mina favoriter just nu.

Skriver sällan om kläder och mode, lite konstigt eftersom jag alltid varit tokintresserad av kläder, skor och accessoarer och alltid varit en shopaholic

Men sedan vi lämnade livet i Sthlm och hamnade på landet har det varken funnits något utbud, tid eller pengar över för shopping, så just nu inhandlas det mesta på H&M:s webshop :-) Som tur är går det mesta att få tag på via nätet och postorder, så man kan i princip knappa hem det mesta från datorn, perfekt för oss som bor på vischan :-)

Just nu är jag grymt sugen på en ny garderob men det får nog vänta, först väntar ett besök på IKEA för lite annat viktigt! 
Förhoppningsvis ökar min shopping och garderob i samband med att jag framöver tillbringar mer tid med att jobba i butik!

Roligt men finns en risk att det kan bli dyrt ;-)

Frukosten är precis intagen, strax dax att ta tag i dagen! Ska till måleributiken igen för att inhandla lite grejer sen blir det fortsatt jobb ute hos kund. Har nog två dagars målning att ta hand om. 

Ha en bra onsdag!

Kram M


Inga kommentarer: