03 september 2010


ÄNTLIGEN FREDAG!


Halsbandsur från Pearls for Girls



Hej sköna fredag!!!

Ja äntligen är det slut på veckan, och dags för FREDAGSMYS! :-)

Haft en riktigt bra vecka och huvudvärken, febern och tröttheten försvann och jag fick tillbaka all ork och energi igen vilket känns helt underbart! Vilken skillnad det är när man är helt frisk!

Har haft massor att göra på jobbet, och det fullkomligt exploderar av höstfina kläder och nyheter i butiken just nu! Bland annat har Pearls for Girls kommit med massa fina smycken i lite mer vintage-stil. Spana in det fina halsuret på bilden!

Vädret har också blivit lite höstigare och löven har börjat dala ner från träden, ändå har solen tittat fram och helgen ser ut att bli riktigt, riktigt bra! Hoppas på massor av sol, effektivitet och att jag hinner vara ute massor! Vill ta på mig stövlarna och ge mig ut i skogen och plocka svamp :-)

Idag efter jobbet tog jag en snabbrunda på stan och fick med mig en svart/vit matta från Hemtex (som faktiskt gjort en nylansering av både logga och koncept och fräschat till sig rejält) och sen köpte jag en stor silverbricka på Indiska!

Har lagat grekisk moussaka till middag och tog ett gott glas rött till det, sen blev jag lämnad vind för våg härhemma då M valde att se kvällens fotbollsmatch mellan Sverige-Ungern borta och jag kände inte alls något sug att kolla in matchen. Så jag har krupit upp i soffan med massa kuddar och mysig filt, kollar in "Kristallen" på TV4, smuttar på ett glas rött och bläddrar i nya numret av Lantliv som kom i brevlådan idag, dessutom köpte jag nya numret av Damernas Värld och kollar in höstmode!

Det känns som en superskön fredagkväll & lite kvalitetstid!

Ledig helg = känns riktigt lyxigt! Vi får se vad den bjuder på :-)

Ha en mysig kväll!

Kram M

Inga kommentarer: