14 september 2010

OSMAKLIGT



Foto: Mike Blake, Källa:Aftonbladet


Hej Tisdag!

Måste börja med att visa er dessa osmakliga bilder på en av Lady Gagas klänningar på MTV-galan, tjejen är klädd i kött från topp till tå. Fruktansvärt osmakligt och blir nästan lite illamående när jag ser dessa bilder. Snacka om att göra ALLT för att skapa rubriker och uppmärksamhet.

Annars var det många som hade snygga blåsor på sig, vår egen Robyn var också med på galan och hade också väldigt uppseendeväckande kläder, i form av en ganska transparent marinblå kroppsstrumpa, bomberjacka och ett par platåstövlar i blå lack. Kanske inte helt i min smak, men kul att hon är svensk och vågar sticka ut :-)

Har faktiskt en ledig dag idag, rätt skönt med lite sovmorgon och hinna med lite fix hemma. Har annars fullt upp mest hela tiden, jobbat hela helgen och jobbade även igår. Imorgon är jag i Sthlm hela dagen på utbildning och kommer hem sent. På torsdag och fredag väntar jobb och även lite annat smått och gott :-) Berättar mer om det en annan gång...

Under tiden jag jobbar så mkt så har M fått agera fastighetsmäklare och visat vår lägenhet för fler intressenter. Det är många som hört av sig sedan jag la in annonsen på Blocket och fler som är intresserade. KUL!

Resten av dagen bjuder på lite jobb, ska hämta ut tågbiljetter för morgondagen, handling och matlagning & sen blir det troligtvis en shoppingrunda i eftermiddag, behöver verkligen ett par höstskor! Har egentligen tusen saker jag vill göra, men sällan timmarna räcker till riktigt.

Idag har pappa åkt till Sthlm för att förbereda sig inför knäoperationen imorgon bitti. Håller alla tummar och tår för att allting går så lindrigt som möjligt, att han snart får komma hem...piggare i benen än på länge! :-)

Ha en fortsatt skön tisdag!

Kram M

Inga kommentarer: