17 december 2009



HUMANITY FOR ALL

Måste bara tipsa om dessa enkla, snygga och viktiga armband från Humanity for all.

Finns i massor av olika färger och även i olika längder. Och det bästa av allt är att en del av summan går direkt till hjälporganisationer. En perfekt julklapp!

Idag har jag haft en ledig dag och har hunnit städa hela huset, tro det eller ej, men har redan hunnit med att slänga ut en julgran. Tog in en liten söt och pyntade på övervåningen, men den har inte mått så bra, så idag tröttnade jag på allt barr, så tog av alla kulor och kastade ut den genom fönstret, kändes inte så där jättekul. Men men, har i alla fall 2 granar till att klä innan jul ;-)

Inhandlade julgransbelysning, julgransfot, julpapper och annat juligt igår! Längtar efter att pyssla & fixa lite.

Har även besiktat bilen som gick igenom (puh) och har även hunnit umgås lite med svärmor och svärfar, vilket inte händer så ofta. De bjöd dessutom på pannkakor med grädde och sylt, inget som heller sker så ofta! Även träffat mina söta små kissar som jag ALDRIG hinner mysa med, tyvärr slutade det med protester från vår största katt och han kissade ner lite prylar jag tänkt ta med hem :-( Luktar ju sååå illa av kattkiss.

Imorgon är det dags för jobb, nu sätter julhandeln igång på allvar! Så det är bara att kavla upp armarna och köra så det ryker! Sälja, sälja, sälja! :-)


Trevlig kväll!

Kram M


1 kommentar:

Om mig sa...

Tjena, hör att du har fullt upp. Vi är mitt uppe i flytten av kontoret och årsbokslut, så det blir att kavla upp ärmarna i jul. Riktigt mysigt nu med snön, kaminen, ljusen och julgranen så klart. Ville passa på att önska dig en God Jul! kram linda