26 oktober 2009


f ö d e l s e d a g





Idag är det min födelsedag, blir ett helt år äldre, huuwa. Känns inte riktigt lika roligt att fylla år längre, åren går ju så fort ;-) Samtidigt som 28 år, kanske inte är så farligt...även om det låter lite mycket!

Har jobbat hela helgen och igår kväll efter jobbet så hade vi lite kalas med hemmagjord pizza & brownie på menyn. En trevlig kväll med trevligt sällskap och fina blommor och presenter! Lyxigt.

Idag har jag förmiddagen ledig men har inte gjort något för att fira min dag, började med en skön frukost och sen blev det stordiskning av allt porslin sedan gårdagen. Har suttit uppkrypen i soffan och bläddrat i nya numret av Plaza Kvinna! Ett extra tjockt nummer med massa bra innehåll, dessutom fick man med filmen "coco chanel" och även ett parfymprov på nya Versace Versence som doftar riktigt gott!

Grå och regning måndag för övrigt och jag jobbar eftermiddag/kväll idag. Men vad gör det när det ändå är min födelsedag? ;-) Dagen blir nog toppen vad som än händer!


Kram


Inga kommentarer: