12 oktober 2009


Måndagen avklarad!




Pressbild från H&M HOME

Då är snart måndagen avklarad, skönt. Har nog haft en riktigt trött måndag. Bara sovit 4 timmar inatt och det kändes verkligen på eftermiddagen när jag satt i bilen påväg mot jobbet, fläkten på högsta värme och ögonen små som streck. MEN har ändå haft en HELT OK dag med en hel del skoj.

Men dagarna springer ju bara iväg. Har varit ledig ihelgen trots att det egentligen var min jobbhelg, mina fantastiska tjejer på jobbet ställde upp och tog mina tider så att jag kunde fokusera på annat :-) Vilket varit GULD värt. Men som sagt hur mycket tid man ändå har så tycks den aldrig räcka till...

Både lördagen och söndagen ägnades åt renovering i missionshuset, skrapa, spackla, måla, slipa, damma :-) och allt ska göras med detsamma ;-) I alla fall när det gäller vår takt. Det känns jätteskönt att vara på banan igen och lägga tid och fokus på renoveringen, samtidigt som jag har svårt att förstå hur jag ska kunna få tid över för detta och vilka av dygnets få timmar som ska läggas där. Det får helt enkelt bli på mina lediga dagar och helger.

I alla fall så känns det som om lite av vår väntan är över och jag tror att inom några dagar så kommer en hel del av vår väntan kanske försvinna och vi kanske till och med kan kicka igång fler projekt :-)

Imorse var vi på kundbesök, tog med oss fika och visade upp hur vi tänkt. Det kändes lika bra som sist och vi tycker mycket om vår nya kund och det uppdrag vi ska göra hemma hos dom. Detta kommer att bli fantastiskt roligt! 

Nu är det dags att tvinga sig i säng, kolla in bilden ovan som är en pressbild från H&M Home, det ser mkt lovande ut :-) Ser fram emot att beställa hem lite saker därifrån snart igen. Min senaste beställning var väldigt lyckad. Med tanke på bilden så står det säkert inte på för än det är vinter och snö, påvägen hemåt ikväll så snöade det rikligt på sina håll och temperaturen sjönk ner mot nollan. Tur att jag har dubbarna på redan!

Nu letar jag bara efter en ny bil, en bättre vinterbil...

God Natt!


Inga kommentarer: