08 september 2009


snygg på jobbet



Foto: Accessora


Den här väskan är verkligen en it-väska i dubbel bemärkelse! Förutom att den är supersnygg och blingad så är det en dataväska!!! Snacka om att den kan lyxa till tillvaron på jobbet :-) Väskan kommer från Dreams by Isabell Kristensen.

Väskan och mycket annat fint och bra hittar du på här.

Det är verkligen bra med nätshopping, det går oftast att klicka hem det mesta och det passar ju perfekt nu när man bor på landet och vischan där det knappt finns en konsum affär ;-)

Idag har jag klickat hem lite saker från H&M, b l a snygga, svarta paljetttights, en grå morgonrock, en svart topp med rynkärm och sen blev det lite heminredningsdetaljer från H&M HOME. Första gången jag handlar från H&M HOME och jag hoppas jag blir nöjd. Tänkte komplettera kuddfodral och liknande med fodral från andra märken och butiker samt sy lite själv oxå. 

Idag har jag varit "ledig" från jobbet i Falun och har istället ägnat dagen åt bokföring, pappershögar & skolan. Det går sakta men säkert framåt med studierna, önskar jag hade mycket mera tid bara. Vill ju så gärna göra klart allt så snabbt som möjligt, men samtidigt är lektionerna breda och innehållsrika så det gäller verkligen att läsa på och sätta sig in i uppgifterna!

Nu är det premiär för "IDOL" på TV 4. ÄNTLIGEN! Me like a lot. Speciellt nu i början då de första avsnitten brukar visa alla auditions med alla sökande. Man blir lika förvånad varje gång, hur det är möjligt att vem som helst kan ställa upp ;-)

Trevlig tisdagkväll!

M


Inga kommentarer: