25 augusti 2008

höstdagar


vilket väder vi haft i helgen! riktigt fina höstdagar. jag har inte kunnat vara ute & njuta så mycket av det men lite sol räcker för att rädda en hel dag!

är sugen på att plocka den där svampen nu & plocka massa äpplen, fick se att de äppelträd som står på vår nya tomt hade fullt med fina äpplen, så jag väntar & kan förhoppningsvis plocka & göra något gott av dem om en vecka :-)


annars har helgen ägnats åt jobb och åter jobb. dels ute hos kund och sedan åt oss själva. var nere i sthlm i lördags och städade ut lägenheten, fick fantastisk hjälp av min mor & far så på några timmar var allt skinande rent. fick även min kära soffa + fåtöljer sålda, lite mot min vilja men vad gör man. jag tror att möblerna hittat nya, bra ägare!


nu ska jag sätta fart och jobba, även om man har "kontoret" hemma så måste man hålla tider & se till att alla sysslor blir gjorda. idag är det köksplanering + samtal till olika leverantörer som står på listan...


ha en skön höstmåndag!

Inga kommentarer: