12 oktober 2010


HEJ å HÅ





Hej å Hå! Hamnade framför datorn en liten stund så här på kvällskvisten, och fick några minuter över för lite "hobbysurf" och kollade genast in favvobloggarna, facebook och några modesidor. Hinner inte riktigt med det annars, och ibland kan det vara skönt att uppdatera sig lite om omvärlden ;-)

Ville bara kika in & säga hej egentligen, berätta att jag lever och mår allmänt bra, även om jag jobbar helt ofattbart mycket. Idag var det nog åttonde dagen i rad igen, MEN imorgon har jag en ledig onsdag! Känns helkonstigt men lyxigt. Ska till frissan bland annat och bli ompysslad, sen får vi se vad jag vill hitta på :-)

Idag har jag jobbat med Linda, och firade henne imorse med ballonger, ljus och tårta :-) Sen har vi även tonat rutorna på nya bilen idag, blev jättefint. Åker omkring som en liten drottning i den stora bilen, känns säkert och skönt.

Nu börjar det redan bli sovdags, kanske hinner med en längre uppdatering imorgon!? Man vet aldrig.... ;-)

Sov Sött!

Kram M


Inga kommentarer: