02 april 2010


GLAD PÅSK!


Välkommen PÅSK!

Skärtorsdagen har passerat och påskkärringarna har redan flugit till blåkulla :-) Jobbade hela dagen igår men vi piffade i alla fall till butiken med lite ris och fick även besök av en söt liten påskkärring som delade ut godis! En lång men bra dag!

Idag är det Låååångfredag, och jag tycker faktiskt att just denna dag brukar vara lite långdragen. Men ska om 1 timme åka mot jobbet och slå ihjäl några timmar där. Efter det blir det påskmiddag hos M:s föräldrar. Där även lilla Pip bor :-)

Tänkte inte dra någon länge uppdatering om Pip just nu, men kort sagt så har han de två senaste dagarna piggnat till ordentligt och är hur alert som helst. Han äter mer än någonsin tidigare, räkor, kalkon, njurfoder, njurdiet och fosforpulver, allt sånt han måste äta för att kunna överleva längre :-) Han verkar helt enkelt ha det bra just nu och vi hoppas att han inte lider för mkt. Vi tar fortfarande en dag i taget och är glada för alla framsteg han gör, lilla krigaren :-)

Påsken är annars helt oplanerad då jag nästan jobbar varje dag. Påskdagen dvs söndag är jag ledig och då hoppas jag att solen tittar fram! Förutom jobb så lär det bli en hel del påskmat, påskgodis och annat gott.

Nu ska jag gå och umgås med min lilla familj härhemma, M & kissen Leo!

Ha en riktigt bra långfredag & GLAD PÅSK på er!

Kram M

Inga kommentarer: