23 november 2008

tankar, ljus & godis

är lite trött på allt snack om finanskris, tycker att det snart ska vända, vore inte det en bra julklapp?
jag har haft en riktigt skön helg med massor av snö, kyla och tid framför brasan!
däremot har inte mina tankar direkt varit närvarande, har något jag funderat på över hela helgen, tänkt så att det knakar & det har inte direkt gjort mig klokare. ibland önskar man att man kunde sia framtiden eller helt enkelt veta svaret utan att ens fundera :-)
vad är det man brukar säga? lita på magkänslan...
men just nu säger min mage att den vill ha lite glögg & pepparkaka, så jag ger den det & så får vi se om den vill hjälpa mig hitta svaret sen.
ha en skön söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Glögg och pepparkakor tror jag var kanon för magen! Hoppas du kommer nån vart med alla tankarna...
KRAM